638

معرفی برند کینتیک

بازدید 12603

KINETIC PERFUMES BARCELONA / کینتیک پرفیوم

یک برند عطری لوکس و خاص است که با هدف انتقال الهامات، خاطرات و احساسات به رایحه ای که هر روز بخشی از ما می شود، عطری که انتخاب می کنیم ایجاد شده است.این مفهوم از سینتیک به معنای چند بعدی آن الهام گرفته شده است.
سینتیک یک رابطه وابسته بین حرکت و انرژی است. سینتیک در همه جا وجود دارد، ما را احاطه کرده و در اشکال و ابعاد مختلف رخ می دهد. رایحه ای که می پوشیم و حرکت مولکول های آن به اطراف نوعی انرژی جنبشی است. درست مانند موسیقی، نقاشی یا مجسمه، رایحه نوعی انرژی هنری است که از احساسات و خاطرات خالق آن زاییده می شود.
ما رایحه های جنبشی را با نگاهی استثنایی به عطرسازی هنری طراحی می کنیم. هر یک از عطرهای ما ادای احترام به یک احساس متفاوت است که می تواند به لحظه ای ارزشمند برای به خاطر سپردن تبدیل شود. ما خلق عطر را شکل مهمی از هنر با داستان سرایی بوسیله رایحه می بینیم. ما معتقدیم که محصولات منحصر به فرد و جاودانه ما برای هر یک از ما معنادار و الهام بخش خواهد بود.

رایحه یک داستان است، رایحه یک هنر است، رایحه یک حرکت است.

فرم مینیمالیستی و یکپارچه بطری به طور محتاطانه پوشش لوکس و توجه به تمام جزئیات محصولات ما را پنهان می کند. یک بسته مغناطیسی با طراحی خاص، حسی از پویایی ایجاد می کند و از بطری در برابر آسیب محافظت می کند. مدرنیته با سنت جاودانه و روح صنعتگری ترکیب شده است. تمام ترکیبات عطر ما توسط استاد عطرسازان برنده جایزه با استفاده از بهترین مواد موجود ایجاد شده است. تولید در بارسلونا در یک شرکت خانوادگی انجام می شود که در 3 نسل گذشته به این هنر تسلط کامل داشته است. اشتیاق، عشق و مواد اولیه مرغوب، شخصیت منحصر به فرد هر یک از محصولات ما را ایجاد می کند.

عشق من به دنیای عطرها در سال 2014 آغاز شد، زمانی که برای اولین بار از نمایشگاه عطر “Esxence” در میلان بازدید کردم. از آن زمان، مجذوب هزاران عطر زیبا، شروع به کشف رازهای عطرسازی کردم. آن زمان هنوز نمی دانستم که بعد از ۷ سال برند خودم را ایجاد و راه اندازی خواهم کرد. شور و شوق و کنجکاوی من تبدیل به یک شور شد و این اشتیاق به یک روش زندگی تبدیل شد که در آن تیم شگفت انگیزی از مردم همراه من هستند که در سفرهای متعدد من در زندگی من ظاهر شدند. بدون آنها، نام تجاری KINETIC PERFUMES BARCELONA ایجاد نمی شد. ما با هم مجموعه ای بی نظیر از عطرهای جنبشی الهام گرفته از احساسات، خاطرات و تجربیات زندگی را معرفی می کنیم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Wow, marvelous weblog format! How lengthy have you ever been blogging for?
    you made running a blog glance easy. The entire look of your website is excellent,
    let alone the content! You can see similar here ecommerce